Umiejętności miękkie

Poniższe tematy realizujemy wyłącznie jako szkolenia wewnętrzne.

Ich programy dostosowujemy do oczekiwań i potrzeb Klientów. Z tego też powodu na stronie umieściliśmy tylko kilka przykładowych programów.

Zapraszamy do współpracy osoby zarządzające:

  • podmiotami świadczącymi usługi medyczne: szpitale, przychodnie, kliniki
    • państwowe
    • samorządowe
    • prywatne
  • firmami farmaceutycznymi

Tematy szkoleń

  • Komunikacja personelu medycznego szpitala z Pacjentami i ich bliskimi
  • Profesjonalna obsługa Pacjenta w służbie zdrowia
  • Komunikacja między personelem medycznym
  • Dobrym kierownikiem być skuteczna komunikacja przełożony – podwładny
  • Analiza transakcyjna jako metoda radzenia sobie z trudnym pacjentem i jego otoczeniem
  • Psychomanipulacje – jak sobie z nimi radzić
  • Trening kreatywnego myślenia
  • Zasady rozwiązywania konfliktów z elementami gier negocjacyjnych